Australië, een verslag in woord en beeld

Sydney Tower Eye

We zijn inmiddels bijna drie maanden terug uit Australië. Het blog wordt afgesloten, maar blijft wel online voor wie het leuk vindt om nog eens (opnieuw?) onze verslagen te lezen of de foto´s te bekijken.

Het waren zes bijzondere weken waarin we veel gezien en gedaan hebben, maar ook met ups en downs, met name wat betreft het weer. Dat viel soms best een beetje tegen en had invloed op ons doen en laten.

We bedanken al onze volgers en zeker degenen die regelmatig hebben gereageerd op onze verslagen. Ons dagelijkse blog Casa Dos Palmeras blijkt gewoon doorlopen, wellicht tot ziens dus!

Liefs uit Spanje,

Albert & Monique

Over Albert & Monique

Levensgenieters, bourgondiërs, reislustig en altijd samen
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

3 reacties op Australië, een verslag in woord en beeld

  1. Anneke zegt:

    Ook dit was weer leuk om te lezen, Monique !

  2. Helma zegt:

    Alweer 3 maanden geleden. Mensen lief wat gaat de tijd toch snel. Wat heb ik met plezier jullie berichten herlezen wat zeg ik…..ik keek er iedere
    Morgen naar uit. Zeker dat taaltje van uwes mannen heb ik met een glimlach gelezen soms zat ik zelfs hardop te lachen. Bedankt lieve mensen. Tot de volgende reis. Xxxhelma

  3. Dimphy zegt:

    Ik heb genoten van jullie blog, op naar de volgende reis. Misschien komen we jullie nog tegen op de May !! Tot ziens.

Jullie reacties zijn zeer welkom!

